N'hi ha més a fora que a dins

16.10.13

La secció de ciència, que Josep Maria Mainat realitza a El Món a Rac1, avui ha tractat sobre les possibilitats d'un apocalipsi zombi, amb les intervencions del dr. David Ezpeleta i en Dani Baró.
Amb previsió, i davant la importància de poder estar preparat per qualsevol eventualitat apocalíptica, vaig enviar alguns dels manuals escrits en aquest mateix blog previs al 21 de desembre de 2012.

El director del programa, en Jordi Basté, m'ha anomenat i, amb un evident to simpàtic, ha deixat anar que "n'hi ha més a fora que a dins".

Aquí podeu escoltar el fragment:

És per aquest motiu que utilitzo el meu funky blog per contestar, ja que el meu orgull friki s'ha sentit lloat:

Company Jordi Basté:
(Company perquè cada matí m'acompanyes, amb tot el teu equip, de camí a la feina)

El motiu d'enviar-vos el "Manual anti-zombi" i el "Manual anti-infectats" no és altre que, per l'apreci i respecte que us tinc, davant un poc provable però no impossible apocalipsi zombi, per res del món voldria trobar-me en una situació semblant a aquesta:



Ans el contrari, fóra bonic poder-nos trobar com a supervivents en aquest futurible, però gens desitjable, nou món.

Un plaer poder participar en les vostres seccions,
i fins demà a quarts de set del matí!



Més informació:

Publicacions relacionades

0 comentaris