Joc (via facebook) per conèixer pintors i les seves obres

17.12.13

Cada cop estic més convençut de la necessitat, en el món de l'art i la cultura, de disminuir el nombre de  mamuts i donar més permeabilitat al frikisme.

Una nova mostra de tot plegat és una proposta de joc que ha aparegut per innumerables perfils de facebook. Bàsicament consisteix de penjar, al perfil personal, una fotografia d'una obra d'art i el text següent:

Això és un joc (via facebook) que consisteix a mantenir "l'art viu".
Clicka al m'agrada i t'assignaré un autor.
És igual si desconeixes la seva obra, pots buscar per internet i triar la que més t'agradi, i d'aquesta manera seguir la cadena.

A mi em van assignar en Ricard Canals i Llambí, i he triat el seu Cafè concert.
Evidentment no es pot començar a jugar sense haver clickat a un "m'agrada" prèviament.

A simple vista pot semblar una absurditat de cadena,
però pot servir per conèixer nous autors i les seves obres. Ja que no només has d'investigar sobre l'artista que se t'ha assignat, sinó que hauràs de buscar artistes per assignar als que clickin "m'agrada" al quadre que pengis.

(Bona iniciativa, en cercaré el seu orígen!)
 


Publicacions relacionades

0 comentaris