L'Aranyerra a casa

28.10.14

Avui no tenia clar si tornar a casa o fer nit a la feina.
El missatge que a mig matí m'ha escrit la meva parella era apocalíptic. Esgarrifós. Temible.

A traves de 6 eterns missatges de whatsapp em relatava una escaramussa ferotge entre l'home i la bestia.
He hagut de mirar el perfil de la conversa per assegurar-me que era la meva dona qui escrivia, i no el fantasma d'Steve Irwin o el mateix Frank de la jungla. Sort que en la crònica del combat hi ha afegit les paraules "aranya" i "habitació", perquè ja em feia anant-la a buscar al nort del Bosc Negre.

Tot i així he arribat a casa acollonido. L'ascenció dels 2 pisos d'escales fins arribar a la porta d'entrada m'han semblat interminables. M'hi he trobat engrunes de lembas, un hobbit plorant al primer replà, una patrulla d'orcs corrent avall, i un nazgûl trencant-me la claraboia del sostre.
Els indicis no podien ser més clars: L'Aranyota de Cirith Úngol (Ella l'Aranya) se m'havia instal.lat a casa.



Només obrir el cancell, 90° d'obertura contats un a un (segons inclosos), he sentit al fons una veueta: "Mosca revoltosa, ¿por qué llorará?.... cof, cof, golllllum!". La por m'estava jugant una mala passada.

Casa amb les llums apagades. Quatre ulls al mig del passadís esquerdant la foscor. Silenci absolut. I al final de tot, el dormitori amb la porta tancada tal i com assenyalaven els dos últims whatsapp rebuts: "Tenim l'habitació en quarentena", i el pitjor de tots:"Hi entro per rentar-me les dents"

No podia perdre temps. La meva damisel·la pot ser havia sigut presa de la bèstia.
He deixat tot el que duia al menjador, per poder ser més àgil. M'he vestit de forma adeqüada per penetrar a l'interior de l'habitació sense ser detectat. I m'he equipat amb el material de que disposava per poder ser més mortífer:
- 2 trossos de paper de diari, on hi he escrit unes runes èlfiques,
- 1 xancleta de dutxa, sucada amb aigua beneida,
- 1 escombra, amb resistència al verí i doble crític d'impacte, i
- 1 smartphone amb la app del flascó de Galadriel i la sirena de policia (mai se sap).

A partir d'aquí hem plantejat l'estratègia amb en Tomàs, i em accedit a l'habitació del final del passadís muntats dalt d'en Ramon. Abans, però, hem convocat el poder de Grayskull.

(continuarà...)

Publicacions relacionades

0 comentaris